Hati-Hati!! Kemaluan Jadi Begini Selepas Melakukan Hal Ini!







Image result for Kemaluan Pindah Kelutut Selapas Melakukan Hal Ini


Kemaluan Pindah Kelutut Selapas Melakukan Hal Ini|Pelik tapi benar,itulah yang berlaku pada seorang lelaki di kenya,dimana kemaluannya pindah ke bagian lutut kaki secara misteri .
Dipetik daripada portal buzznigeria.com,lelaki berkenan terkena ilmu sihir akibat ulahnya sendiri,di ketahui di kampung itu ilmu sihir kerap dipakai warga setempat untuk menyerang suami atau isteri yang curang.
Katanya lain daripada kemaluan berpindah,hal hal aneh seperti melekat ketika berhubungan intim juga pernah berlaku di kampung itu.
Dalam kes kemaluan lelaki berpindah ini,dipercayai lelaki yang menjadi mangsa di percayai telah menjalin hubungan cinta dengan seorang wanita yang bersuami.
Berita mengenai lelaki berpindah kemaluan itu di ketahui umum selepas di viralkan melalui laman media sosial Whatsapp.katanya lelaki ini telah menjalin hubungan cinta dengan isteri orang dan sudah pernah di laporkan kepada pihak polis,Namun pihak polis tidak pernah mengambil apa apa tindakan,hingga terkena ilmu hitam.

Wanita yang merupakan kekasih mangsa memujuk suaminya untuk memberikan mantra agar kemaluan kekasihnya itu normal semula.Akan tetapi lelaki berkenan enggan untuk memberi bekerja sama sekalipun ia ditawarkan dengan sejumlah uang.


BACA ARTIKEL PENUH DI SINI 

DAN SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






No comments