(CCTV): Jururawat Muda Lakukan Hubungan $eks Di Depan 'Pesakit Strok' Di Rakam CCTV






Dua orang jururawat telah dituduh melakukan hubungan seks di hadapan seorang pesakit strok berusia 98 tahun di San Diego.

Dua jururawat lelaki swasta itu telah ditugaskan untuk menjaga pesakit warga tua. Mereka telah didakwa dengan pengabaian orang tua itu dan melakukan perbuatan terkutuk mereka itu di dalam bilik tersebut.

Video itu telah diambil pada Mac 2016. Menurut peguam pendakwa Paul Greenwood, video ini memaparkan Alfredo Ruiz dan Russel Torralba terlibat dalam perbuatan seks berhampiran pesakit strok yang harus mereka jaga.

Ruiz akan menghadapi tuduhan manakala Torralba masih bebas. Anak perempuan wanita itu telah mengesyaki ibunya tidak dijaga dengan baik.

Beliau telah mengadu kepada agensi yang menyediakan kedua-dua jururawat lelaki, tetapi aduannya itu diabaikan. Kecewa dengan itu, keluarganya memasang kamera keselamatan di rumah wanita tua itu.

Apa yang mereka lihat pada video itu sungguh mengejutkan mereka. Video itu menunjukkan jururawat lelaki terlibat telah melakukan perbuatan seks di hadapan pesakit strok.

Pasangan itu didakwa terlibat dalam perbuatan seks yang termasuk melancap bersama sekurang-kurangnya lima kali. Pendakwa juga mendakwa Ruiz meletakkan tangan wanita pada pangkal paha beliau.

Ruiz, yang berusia 42, kini sedang diikat jamin $ 200,000. Ruiz dan Torralba menghadapi empat tuduhan kejahatan dan pelanggaran undang-undang kecuaian tua oleh seorang penjaga dan satu tuduhan perbuatan cabul.

Jika sabit kesalahan, mereka menghadapi sehingga 11 tahun di dalam penjara.








BACA ARTIKEL PENUH DI SINI 

DAN SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






No comments