Ngeri!! Punca Sebenar Vokalis Kumpulan Muzik Terkenal Di Malaysia Maut Ditetak Di Vietnam”Rakan Diburu Polis”






Gambar mangsa Mohd Azhar Abdul Wahad
Vokalis Kumpulan Musik Malaysia Maut Ditetak Di Vietnam”Rekan Diburu Polis”|Seorang vokalis kumpulan musik berasal dari malaysia ditemukan maut didalam sebuah bilik hotel di bandar raya Ho Chi Minh, Vietnam  dipercayai ditetak.
Mangsa Mohd Azhar, 33 yang menetap di Air Merah, Kulim Kedah mengunjungi Vietnam bersama seorang rakan pada 12 April lalu.
Adik mangsa, Mohd Norazman, 31, berkata allahyarham dan rakannya pergi ke negara itu untuk melancong.
“Sepatutnya dia balik hari ini,” katanya
Mohd Azhar, 33, Adalah vokalis kumpulan muzik underground Svatantrata dan bekerja sebagai pembantu kedai makan di Taman Selasih, Kulim sejak beberapa tahun lalu.
Mayat Mohd Azhar ditemui pekerja hotel berkenaan pada 27 April,dalam kejadian tersebut pekerja itu cuba mengetuk pintu bilik mangsa namun tidak berjawab,curiga dengan keadaan itu pekerja tersebut membuka pintu bilik dan terkejut melihat mayat mangsa yang kerkulai di atas katil.
 gambar mangsa Mohd Azhar Abdul Wahad
gambar mangsa Mohd Azhar Abdul Wahad

Beberapa berita tempatan negara itu termasuk Xaluan.com berkata mangsa ditemukan dengan beberapa kesan darah dilantai dan terdapat kesan tetakan dikepala dan bahu mangsa,portal berita itu juga mengatakan pihak polis memburu seorang suspek yang juga warga malaysia yang dipanggil dengan nama angah masih belum dapat di kesan
Kata Mohd Norazman berita sedih itu diterima melalui panggilan pihak Kedutaan Malaysia di Ho Chi Minh.
“Perkara ini amat mengejutkan kami,” katanya.
Difahamkan wakil keluarga tersebut akan ke Ho Chi Minh pada 4 Mei ini untuk urusan membawa balik jenazah Mohd Azhar.Bagaimanapun difahamkan urusan itu memerlukan perbelanjaan yang agak besar.
Untuk pengurusan jenazah, kos penghantaran pulang diperlukan sebanyak RM40000. Kalau mahu disimpan di Ho Chi Minh, kos RM10000 tapi jenazah akan disimpan bersama orang yang bukan muslim. RM5000 jenazah disimpan luar dari bandar Ho Chi Minh dan di tanah perkuburan Islam.
Menurut rekan mangsa Manz Vpbk Sekarang ini kami tengah minta bantuan dari ADUN KULIM BANDAR BHARU KULIM untuk membantu dalam proses membawa Man ibunya ke Vietnam dan juga mendapatkan bantuan untuk kos pengurusan jenazah.
Mohon kawan kawan kalau ada yang sudi menghulur bantuan kepada waris si mati boleh hubungi waris iaitu adik si mati, Azman.
no telefon waris +60125704032 mohd norazman (adik si mati)
0711029000072091
mohd noorazman bin abdull wahab BSN

13083185_10153775775231137_2155447909180205605_n
Capture
jio

Tags:

BACA ARTIKEL PENUH DI SINI 

DAN SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






No comments