VIDEO KONTROVERSI KHAI BAHAR UNDANG SPEKULASI, INI JAWAPANNYA






KB

Baru mengorak langkah dalam arena seni hiburan, bintang baru Khai Bahar atau nama sebenarnya Muhammad Khairul bin Baharuddin, 22, baru-baru ini terpalit dengan sebuah video viral di laman sosial.
 
Video tersebut telah mengundang pelbagai spekulasi yang kurang senang daripada netizen. Sementara video ini tersebar luas, MH Online telah menghubungi Khai bagi mengulas lanjut hal tersebut.
 
"Memang benar video tersebut itu saya dan lelaki itupun kawan saya dan dia sekadar mahu ber'selfie'. Video itu sudah lama sewaktu saya berada di rumah kakak angkat. Pada masa yang sama ada jugalah rakan-rakan yang lain.
 
"Sedihlah sebab nak kata saya baik taklah juga, mungkin ini sabatoj daripada kawan-kawan yang tidak senang dengan pencapaian saya pada hari ini," jelasnya.
 
Menyentuh dengan kariernya, Khai dan NAR Records sedang dalam perbincangan untuk merakamkan lagu terbaru.
 
MH Online berharap agar Khai sebagai penyanyi baru dalam industri ini supaya terus kuat dengan tohmahan dan fitnah yang dilemparkan.


BACA ARTIKEL PENUH DI SINI 

DAN SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






No comments