HATI-HATI!! MANGSA-MANGSA YANG TELAH TERKENA PENIPUAN INI





"ZAINAL B ABD TALIB ada ugut saya baru-baru ini tentang viral di Facebook. Dia bagitahu die nak pasang peguam nak saman malu. Saya hanya tergelak. Die cakap malukan isteri dan anak2. Bile tanya ada isteri pulak? Die terus cover balik yg die takde anak & Sebab selama nie die cakap die duda" Linda, Bandar Permaisuri - Habis almost RM100k



"Ak kenal die melalui Wechat-abu770420. Katanya duda anak 1. Nak tolong aku mudhkan urusan beli kereta. Sebab die ckp die keje bank. So senangg la nnti. Ak bg duit kt die and hilang tanpa berita psl duit. Dari sehari ke sehari ckp nk byr balik. Tpi tak. Sampai hrini, penipu!!!!!! Ramai dah terkena." - Azila, Balakong - RM10k



"Die ni ada ajk sy kwen, suruh buat pinjmn, sy percya dan sy pon buat pinjaman atas nama sy. Bagi je duit, macam-macam alasan. Sampailah die lari dan mmg tak kwen pon. Duit dh lesap. Sy yang kene tanggung hutang. Bila sy dpt tahu die ade isteri, sy mmg tahu die penipu!!!! Ya Allah, semoga kau berikan aku kekuatan." Watie, Shah Alam - RM20k pinjaman bank



HATI-HATILAH WAHAI SEMUA! Die dan isteri memang bersubahat sebab dia ada hubungi kawan saya. Untuk settle luar dan kawan saya setuju untuk settle luar. berjumpa dengan isteri die, dan die merayu ketika di area Shah Alam. Rupanya isteri die bersubahat? bayangkan bagaimana boleh bersubahat. Siap bawk ank jumpa kawan sya. Apalah salah anak-anak mereka dibesarkan dengan duit HARAM itu?


INGATLAH HUTANG ADALAH WAJIB DIBAYAR 

WALAUPUN TUANNYA SUDAH TIADA....



Wahai Zainal binti (nama ibu), wahai Zainal binti 

(nama ibu), INGATLAH, TUHAN ITU MAHA 

AGUNG. Kite jumpa di MAHKAMAH 

ALLAH.




sumber: ilmupenundukzainal.blogspot

BACA ARTIKEL PENUH DI SINI 

DAN SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






No comments