Gempar!! Anda Pasti Terkejut dengan Tindakan Lelaki Ini..SEBARKAN!!

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!


Kereta saspek WGM86


Tolong sebarkan.. Please share..
Kisah seorang manusia yang menganiaya manusia lain di ambang ramadhan. Kejadian berlaku semalam, 17 Jun 2015.
Ringkasan cerita..

Lelaki yg berperwatakan baik, kelihatan sopan ini, adalah manusia bertopengkan syaitan.
Dia berkenalan dgn sahabat saya, berkawan, menunjukkan keikhlasan utk berkahwin, berjumpa ibu bapa dan keluarga mangsa, sebelum melarikan wang tunai serta gelang emas mangsa.
Dia bawak sahabat saya ke mid valley, konon2nya nak beli barang kemas utk hantaran merisik. Buat helah suruh sahabat saya bukak gelang emas, letak dlm handbag, dan tinggalkan semua tu dlm kete dia. Dalam handbag tu ada purse yg berisi wang tunai 1k plus doc2 penting lain. Bawak pegi cofee bean, suruh sahabat saya tggu kejap (konon2 nk jemput kakak kat dia dlm tu), n lesap tak muncul2.. henfon dah dimatikan.
Memang jumlah kerugian tak banyak mana, n alhamdulillah shbt saya tak diapa2kan.. cuma yang terkilan, sampai nya lah hati dia main2kan perasaan org tua yg berharap utk melihat anak perempuan dorg berkahwin. Sahabat saya bukan org senang. Mak ayah dah tua dan tak sihat. Tak kesian ke tengok org tua tu. Ko takde mak bapak ke ape?
Dari gaya percakapan dan bahasa tubuh yang natural, saya yakin Ini mmg keje full time @ part time dia.
Sebarkan, agar tiada lagi wanita serta ibu bapa yg kecewa tertipu dgn makhluk ni.


 
Owner no plat kereta tersebut. Samada ni kereta sewa @ dia guna no plat palsu


>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)



Artikel Menarik:

No comments