Hati-Hati! Memilih Restoren Untuk Menjamu Selera.."SEBARKAN!!

(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat


Mungkin korang tidak perasaan apabila melanggan sebuah restoran yang selalunya tidak pernah tidak ada pelanggan. korang tahu ka apa sebenarnya petua atau rahsia mereka amalkan?

 Gambar Skodeng Anak Dara Cun Mandi Telanjang Di Sungai Kini Tersebar



Jika korang ternampak sesuatu yang pelik di sebuah restoran, ada kemungkinan besar pengusaha restoran itu mengamalkan sesuatu yang ghaib atau pelaris.

Antara cara yang paling berkesan yang korang boleh baca untuk mengesan samada pengusaha restoran itu  mengamalkan pelaris, korang boleh baca seperti di bawah:

Sesungguhnya tidak ada kekuasaan bagimu (Syaitan) terhadap hambah-hambahKu, kecuali ke atas mereka yang mengikut kamu, iaitu orang-orang yang sesat" - (Al-Hijr: 42)

Sesungguhnya Syaitan itu tidak ada kekuasaannya atas orang-orang yang beriman dan bertawakal kepada Tuhannya" -(An-Nahl: 99)

Sesiapa yaang mendatangi tukng tilik dan tukang tenung (bagi mendapatkan bantuan berkaitn ghaib), kemudian mempercayai ramalan si tukang tilik dan si dukun tadi maka ia (yang pergi berjump itu) telahpun kufur dengan agama Nabi Muhammad SAW" - (Riwayat Al-Bazar & Abu Ya La, Albani: Sohih, Ghayatul Mahram, no 285).










(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!



>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)



Artikel Menarik:

1 comment: